tisdag 12 maj 2009

Sen kväll på jobbet...

Hade ju tänkt att denna kvällen skulle bli min och Uffes, men tyvärr så gick det inte enligt planerna..... Jag var tvungen att jobba över för att hinna få färdigt saker i tid. Så jag var inte hemma förrän 20.30. Trist men så är det ibland.....
Uffe fick iallfall springa av sig lite när han kom hem och vi busade en stund innan det blev mörkt. Måste säga att han har skött sig riktigt bra idag på jobbet även om det har varit en väldigt lång och tråkig dag för honom. Han har duktig min lill kille. Den var väl först när klockan närmade sin 19.30 som han började putta på och tyckte det skulle hända något.

Imorgon kväll ska jag och Anne-Lie på en föreläsning och jag hade lovat att baka. Så det var bara att slänga ihop två kladdkakor nu på kvällen. Ser ut som det har blivit ett lyckat bak, men det får vi väl se när det är dags att smaka imorgon.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon....

Godnatt på er alla och en stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar