måndag 4 maj 2009

Härlig kvällspromenad på Rigotorpet

Efter jobbet idag styrde jag och Uffe vår kos till Rigotrpet för att möta Anne-Lie och Pajaz för en kvällspromenad.
Uffe tyckte det var underbart att komma ut efter en hel dag på kontoret, och Pajaz hade massor av spring i benen han med. Dom sprang som små kalvar på grönbete, ena stunden fick Pajaz ett ryck och andra stunden var det Uffes tur. Det är riktigt kul att se dom fakiskt. Finns inget mer avkopplande en en promenad i skogen, med trevlig sällskap och två hundar som springer runt benen.

Imorgon blir det en tur till klubben efter jobbet - mest för miljötränings skull. På onsdag åker jag till Gotland med jobbet och är borta tills söndag kväll. Ska bli kul att åka till Gotland, men jag och Uffe är inne i sådant flyt nu så jag hade helst velat vara hemma. Men men inte mycket att göra åt, vi får ta igen det när jag är tillbaka.

Nu är det dags för soffan en stund, tror faktisk att jag ska tacka för mig ganska tidigt ikväll - känner mig ganska mör.

Ta hand om er så hörs vi snart igen!
Kram

1 kommentar:

  1. Hejsvejs! Vad kul att du har en blogg om/med Uffe ;) Kram Marie på jobbet

    SvaraRadera