lördag 16 maj 2009

Gapay Cup

Idag bestämde sig jag och Björn oss för att åka och titta på Gapay Cup i Trollhättan. Tyckte det var lite kul att Björn ville följa med eftersom han egentligen inte är intresserad av IPO. Det var planerat att både Thorvald och Sara skulle tävla men tyvärr så fick Thorvald hoppa av. För Sara gick det riktigt bra, så nu har hon bara spåret kvar men det går först imorgon.

Man blev rejält sugen på att själv komma igång! Har ju från början varit intresserad av att köra IPO men vacklat lite fram och tillbaka om hur jag ska göra. Men nu behöver jag inte fundera mera, det blir IPO för mig och Uffe. Hoppas på att Anne-Lie fortfarande vill träna tillsammans med mig.........även om vi kör olika saker.......hihi.
Pratade en hel del med Thorvald och jag och Uffe ska åka upp dit snart och få lite hjälp att komma igång med dom olika momenten.

Hade Uffe med mig ute nästan hela tiden och han var superduktig! Brydde sig inte om dom andra hundarna utan hölls sig lugnt hos mig hela tiden. Han fick träffa både Thorvald och Sara och dom tyckte båda att han hade blivit jättefin :-). Det var en ganska trött kille som hoppade in i bilen när vi skulle köra hem.

Ikväll är det melodifestivalen så då blir det godis och mys i soffan.

Stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. va vore jag för kompis om jag blev förbannad, nähä du, tvärtom, jag tycker det är skitkul att du äntligen har hittat något som passar dej och Uffe och jag kommer fortfarande att träna med dej, du kan säkert lära mej en hel del.Pajaz kanske kan lära sej en del.

    SvaraRadera