måndag 18 maj 2009

Känns som det är dags nu!

Nu känner jag att det är dags att börja träna Uffe på lite mer allvar. Jag vet att han inte är så gammal ännu, och jag ska inte köra slut honom - men det är dags att börja nu. Blev väldigt inspirerad under Gappay cup i helgen, och pratade med Thorvald nu ikväll och blev ännu mer taggad! Så nu är det bara att få hjälp att komma igång och sedan är det bara att traggla på.
Men jag tror att jag och Uffe kommer blir ett bra ekipage i IPO!
Idag har det inte varit speciellt mycket aktivitet för lille puffen, har mest fått legat på kontoret - fast han har verkat ganska nöjd ändå måste jag säga.

Jag längtar till Pingsthelgen för då är det dags för Schäferslaget som jag och Theresia har planerat att åka på. Både Thorvald och Sara kommer att tävla då så det ska bli kul att se.

Ha en underbar kväll, och stor kram till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar