måndag 11 maj 2009

Hemma från Gotland

Ja, då var man hemma igen efter 4 dagar på Gotland. Det var en lyckad mässa och alla var nöjda och glada :-).
Vi hann även med lite shopping i Visby och en god mat på Visbys härliga restauranger. Vi har haft strålande väder alla dagarna och måste faktiskt erkänna att det kändes lite som en utlandssemester att vara där. Det var så osvenskt samtidigt som det var jättesvenskt. Jag och Theresia lämnade Gotland 16.35 igår eftermiddag och var hemma ca 01.00 inatt. Det var inte en jättepigg Linda som klev upp imorse......visserligen är jag alltid morgontrött, men imorse trodde jag att jag skulle dö......hoppas jag känner mig piggare imorgon.

Var iallfall väldigt skönt att komma hem, och det var en glad Uffe som kom emot mig när han märke att matte hade kommit hem imorse. Ska nog hitta på något med honom imorgon eftermiddag bär vi kommer hem, när Björn och Wilma åker till klubben.

Nä, nu är det dags för sängen så man förhoppningvis är lite piggare imorgon när klockan ringer.

Stor kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar