onsdag 21 oktober 2009

Nä, Uffe har inte fått komma hem

.....och det är så himla tomt utan honom..... Han har varit piggare idag men ändå fortsatt att kräkas :-(. Idag på eftermiddagen gjorde dom en gastroskopi för att se om dom kunde se något och för att ta biopsi på magslemhinnan. Det dom kunde se var att han är rejält irriterad magslemhinna och småblödningar på vissa ställen. Veterinären skulle ändra behandlingen lite för att se om dom kunde få ordning på det. Jag saknar honom grymt mycket och tycker att det räcker nu - jag vill att min Uffe-tuffe ska komma hem! Man känner sig så jädra hjälplös, jag vill bara ha hem min glada, busiga stutsboll, men just nu känns det inte så himla hoppfullt. Dagarna är fulla av oro och man försöker sysselsätta sig så gott det går på jobbet för att inte tänka så mycket på det. Mycket tårar blir det också......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar