måndag 13 juli 2009

Semester!!

Äntligen har jag semester :-)! Den är helt klart efterlängtad och även behövd! Först har jag 1 vecka själv och sedan går Björn också och då har vi 3 veckor tillsammans. Vi har inte haft någon semester ihop egentligen på flera år. Jag har alltid lyckats byta jobb över sommaren eller så har vi skaffat en hund....ja a så kan det vara....men i år har vi iallfall 3 veckor - hoppas dom går långsamt.

Jag började tyvärr min semester med en lunginflammation, var hos doktorn i torsdags. Jobbade en stund på fredagen och fick iväg det som var viktigast till tryck, men sen var jag tvungen att åka hem. Min snälla pappa kom och hämtade mig och körde hem mig......vad skulle man göra utan världens bästa pappa.......?

Igår kände jag mig lite bättre så igår åkte jag med Björn till Backamo för att titta på korningen av bland annat Wilmas kullbror och syster. Jag har aldrig sett en korning så det var kul och se hur det gick till. Var ungefär som ett MH, fast lite annorlunda. Helt klart något jag vill göra med Uffe sedan när an har blivit stor. Förövrigt har det det ju inte som ni säkert förstår inte hänt så himla mycket eftersom jag mest har sovit hela dagarna för att få bort lunginflammationen. Men som sagt nu känner jag mig på gång igen så nu blir det andra bullar :-). Förhoppningsvis blir det träning hos Thorvald på fredag och andra aktiviteter till helgen.
Förhoppningsvis så kanske solen tittar fram igen snart.......

Kram på er!
Linda och Uffe

1 kommentar:

  1. Hej där gumman. Synd om dig att bli sjuk och på semestern till råga på allt. Du vet väl att man kan sjukanmäla sig även på semestern. Och då har man tillgodo sina semesterdagar som man har varit sjuk på. Bara ett tips. Nu när du har legat och sovit bort en massa dagar. Vi går också på semester nu och hoppas på att solen kommer tillbaka, så man blir sugen på bad igen. Kram på dig. Faster

    SvaraRadera