måndag 31 augusti 2009

IPO- WM i Österrike

Imorgon bär det av till Österrike och IPO WM. Thorvald är redan på plats och vi räknar att vara nere på onsdag morgon.
Ska bli speciellt att uppleva ett mästerskap! Har även ett uppdrag under tiden - att skriva en artikel om min upplevelse där nere, som sedan ska användas i en av våra medlemstidningar på jobbet. Ska bli jättekul! Första gången jag får ett sådant uppdrag :-)

Uffe ska vara hos Theresia - hoppas verkligen att han sköter sig och inte river hemmet för dom..... Känns lite i hjärtat att behöva lämna bort honom och inte kunna ta med honom, men jag vet att han kommer ha det jättebra hos Theresia.
Det var bara till henne jag kunde tänka mig att lämna honom - så tur för mig att att hon sa ja..... :-).

Som sagt imorgon bär det av och vi är tillbaka på måndag eftermiddag eller så, så vi hörs då helt enkelt!

Ha det bra och ta hand om er!

Kram Linda o Uffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar