fredag 25 december 2009

Snön kom och försvann lika fort....

Blev så lycklig när jag tittade ut för några dagar sedan och marken var snötäckt och mer kom från himlen. Tycker det är helt underbart med snö, och tycker vi har alldeles för lite av den varan här på västkusten.....


En som också blev lycklig var Uffe - han sprang runt som en kalv på grönbete och snön yrde omkring honom - en underbar syn kan jag lova.



Han är inte så lätt att fånga denna lilla herren på bild, men två biler fick jag till när han låg still iallfall :-) Hade hoppats på några där han var in action, men jag har inte en tillräckligt snabb kamera......kanske något att önska sig i 30-års present......haha.

Förövrigt så har allt rullat på i en väldig fart, det har varit massor med jobb, mässor, utställningar, utbildning, konferens och stockholmsresa - men nu är jag ledig ända fram till den 7 januari, ska bli så ljuvligt. Tänkte nog försöka göra så lite som möjligt. En sak jag ska göra är att sova på morgonen - inget gå upp 06.15 inte.....tidigast 09.00. Ska försöka engagera mig lite i min hund som tyvärr inte har fått speciellt mycket uppmärksamhet det sista - och det märks ganska tydligt......

Sen säger alla att jag fyller 30 år också.......antar att man inte kan ignorera det......utan jag får verken jag vill eller inte hinna med det också :-)

Hoppas alla har haft en GOD JUL och får ett GOTT NYTT ÅR!!

Kram Linda och Uffe






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar